fredag 27 mars 2009

Idag lördag - Örebro

Attans va snö det har kommit! Typiskt när man ska ut och åka bil. Jag är inte rädd att köra i sånt här väder men det är ju lite onödigt med en massa snö nu när våren verkligen var på ingång!

Jag och mamma J från Köping med minsta dotter A, mamma M och sonen H ska göra en utflykt till Örebro. Först ska vi in på Lager157 och shoppa, hoppas fynda en hög med coola tröjor till barnen. Har jag tur kanske jag oxå får något! Sen ska vi åka till Humlan som är en mötesplats för familjer med barn med funktionshinder. De träffas en gång i månaden och idag blir det alltså finfin besök från Västerås :o). Av vad jag har förstått så är det mest familjer som har barn med Downs syndrom.

www.humlann.se
www.lager157.com

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Linda sa...

Länge sedan vi hade tid för några sådana träffar (förutom fredagsbadet förståss). Men när sonen var yngre (och inte höll på med så mycket annat) så brukade vi åka på FUBs träffar i Västerås 1 gång i månaden.

E Hayman sa...

Hoppas ni får en skön dag med shopping och besök på Humlan. Vi hörs senare.

Kram Elisabeth