onsdag 4 mars 2009

Idag fyller jag tjugotolv!

Ja idag är ingen vanlig dag, idag är Ylvisens födelsedag! Idag ska jag bara sitta vid datorn hela dagen och håva in gratulationer! Jag förväntar mig att alla anonyma läsare träder fram och skriver grattis :o) Det går oxå bra att komma hit med presenter, skicka bud, skicka SMS, MMS, mejl, eller slå en signal! Jag ska hålla mig hemma nästan hela dagen men först ska jag bara åka till dagis och skola med barnen, åka och träna, lämna blod, byta en gitarr, handla lite på Maxi, reklamera en matta! Eller ja just ja, jag ska förbi lasarettet oxå och träffa två tjejer på en BB-avdelning och diskutera om jag kan vara till någon hjälp när det föds nya ds-barn här i Västerås!

Sen, är jag hemma! Väkomna, jag väntar! :o)

17 kommentarer:

stina sa...

GRATTIS GRATTIS på födelsedagen
hoppas du får en bra dag
stina

Carina - den gråa pippin sa...

Grattis grattis till din alldeles egen dag!

P.s. hälsa de på BB från mig också ;-)

Kerstin B sa...

Clara grattar å önskar sig en tilbaka!

E Hayman sa...

Ett stort grattis dig på din dag.
Kommer på lite java sen :-)

Kram kram

ylvisen sa...

Tackar tackar!

Carina, jag ska hälsa från dig!:o)

Elisabeth, välkommen!

Anonym sa...

Grattis på 212-års dagen!!!!

Kramar

Skolgatan sa...

Grattis igen!:-)

Ok det låter som du är hemma vid 22-tiden ikväll....;-)

Nu skriver jag inte hur det är här för det verkar ju vända fram o tillbaks heele tiiin! Men jag viskar då...*inga mer spyor och han verkar pigg*

Vi kommer inte kunna åka förrän två-halv tre imorgon för Martin måste jobba.

Hoppas du hinner trycka i dig lite tårta iallafall på din dag!

Marika sa...

Oj så pass! 2012 var det det, ganska gammalt, du ser mycket yngre ut!!!
GRATTIS i alla fall, hoppas du får massor av presenter!

Grattis till giftemålet också, hade visst blandat ihop allting ordentligt??? Men nu börjar bitarna falla på plats! (tror jag)

Linns mamma sa...

Stort Grattis på födelsedagen!!

Hoppas du får en kanondag!!

Anneli

mamma moa sa...

Grattis på födelsedagen önskar mamma moa.

ylvisen sa...

Tack så mycket!

Marika, nä jag ska inte gifta mig, jag är redan gift. Jessica har lagt ut vårt inbjudningskort :o)

malin sa...

Grattis!:D

Jenny sa...

Grattis! Hoppas dagen varit bra och att kvällen blir mysig..
bad imorn?
Kram från Jenny o alla stora o små A

Linda sa...

Ett stort Grattis på födelsedagen, tänk att du fortfarande är så ung som tjugotolv, inte illa ;)
Hoppas dagen varit bra.
Kram

cpmamman sa...

Grattis grattis fina du!!!

Från Towe & Tekla

Malin sa...

Grattis Ylva! Hoppas du haft en underbar dag! Kramar från Malin (Theas mamma)

ylvisen sa...

Tack snälla ni!