lördag 7 mars 2009

Gott med godis!


Ni ser ju själva va gott det ser ut! Ska man äta eller ska man stå emot? Tänk om jag står emot och sen går och dör imorgon, vilken nytta gjorde det då att jag stod emot? Nä förslåt, så ska man inte prata men tanken är ju ganska bra. Klart jag ska äta godis man vet aldrig vad som händer.

Barnens kusin Linnéa ska sova här i natt och vi ska titta på andra chansen förstås. Jesper skulle ha sovit hos henne men honom fick vi hämta eftersom han satt och grät.... Jag blir så arg, inte arg på honom utan för att jag känner igen mig själv i honom, jag var likadan, minns hur jobbigt det var.

Vi har varit på Mickes kusins 30-årskalas och jag har redan unnat mig en liten tårtbit. Som "tur" var så hade de glömt att ha socker i den ena fyllningen så jag valde den men det var supergott med tårta till kaffet!

Nä häpp, dax att går ner i porrgrottan och ladda upp! Undrar just vem jag ska heja på?


Avslutar med att länka till min vän Jessicas blogg där hon svarar på frågor kring downs syndrom, graviditet och förlossning mm. www.skolgatan6.blogspot.com

2 kommentarer:

stina sa...

Jag vill med ha en porrgrotta

Skolgatan sa...

Stackars Jesper,men det blev ju bra ändå:-)

Jag har frågestund inne hos mig så du får gärna länka till min sia,för jag har inte fått en ända fråga...:-(
Annars får du hitta på lite frågor som jag får svara på:-)

Ha det så trevligt i porrgrottan,vi får ju se finalen där nästa helg!