torsdag 12 mars 2009

Felix jobbarväska

Vi fick i uppgift av vår Nätverkshandledare att fixa en väska till Felix. En väska där man kan förvara hans material och att ha istället för en plastkasse vid förflyttning. Väskan skulle vara större än ett A4. Vi märkte ganska fort att de väskor som fanns på leksakaffärer var alldeles för små och av alldeles för dålig kvalité. En dag gick jag in på IKEA och hittade denna väska av en ren tillfällighet. Det är egentligen en dataväska men fungerar utmärkt till vårt ändamål. Den är dessutom ganska hård vilket göra att man kan ha material i den och inte vara orolig om någon lillebror sätter sig på den. Den kostade 149 kr men det var medlemspris, annars kostade den 219. Fanns även i Cerice. Axelrem medföljer.
I väskan fanns smarta fickor och fack och gott om plats för alla möjliga saker.
För övrigt ska jag snart åka till jobbet för medarbetarsamtal. Hoppas att Jack sover under tiden för jag har ingen barnvakt.

2 kommentarer:

Kerstin B sa...

Nu åker jag oxå till IKEA, vilken bra väska.

ylvisen sa...

Ja ja kan tänka mig att den cerica skulle passa clara perfekt :o)